Як працює Фокстрот під час карантину?

Показати зміст статті

  1. У ЯКОМУ РЕЖИМІ ПРАЦЮЮТЬ МАГАЗИНИ ФОКСТРОТ?
  2. ЯКІ ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ ВЖИТО В МАГАЗИНАХ ФОКСТРОТ?
  3. ДЕ Я МОЖУ ЗАБРАТИ АБО ПОДИВИТИСЯ ТОВАР?
  4. БЕЗПЕЧНА ДОСТАВКА. НОВІ ПРИНЦИПИ І ПРАВИЛА ДОСТАВКИ «ДО ДВЕРЕЙ» ВІД ФОКСТРОТ
  5. ЯК ПРАЦЮЄ ДОСТАВКА ТОВАРІВ?

Фокстрот продовжує свою роботу! Ми робимо все необхідне, щоб ви могли придбати те, що планували, й те, що раптом знадобилося, безпечно й комфортно.

У ЯКОМУ РЕЖИМІ ПРАЦЮЮТЬ МАГАЗИНИ ФОКСТРОТ?

Ми приділяємо особливу увагу безпеці нашого персоналу та клієнтів і у зв’язку з введенням карантину ми дотримуємося всіх рекомендацій МОЗ. Тому частина магазинів Фокстрот тимчасово припиняє свою роботу.

Але також наше завдання – забезпечити вас будь-якої необхідною технікою, адже карантин – карантином, а техніка може виходити з ладу, губитися, та і планові покупки ніхто не відміняв.

Магазини, у яких максимально представлений асортимент засобів зв’язку, працюють в обмеженому режимі. А товари з інших категорій ви можете придбати в інтернет-магазині foxtrot.ua. Також:

  • Ми 24/7 збираємо ваші замовлення, які легко оформити і сплатити на сайті.
  • Удень магазини Фокстрот швидко й безпечно видають усі замовлення.
  • У магазинах вжито посилених заходів безпеки.
  • Знижки до -50% на безліч товарів.

ЯКІ ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ ВЖИТО В МАГАЗИНАХ ФОКСТРОТ?

У магазинах, які працюють в обмеженому режимі, введені додаткові заходи безпеки:

  • У приміщенні може знаходитися одночасно до 10 осіб, включаючи персонал.
  • У всіх співробітників є маски, рукавички та санітайзери.
  • Для відвідувачів магазину також доступні санітайзери.
  • У магазинах проводиться посилене прибирання.

Рекомендуємо відмовитися від оплати готівкою на користь безготівкового розрахунку у період загострення вірусних інфекцій, щоб мінімізувати контакти з оточуючими.

ДЕ Я МОЖУ ЗАБРАТИ АБО ПОДИВИТИСЯ ТОВАР?

Адреси магазинів і графік роботи.

БЕЗПЕЧНА ДОСТАВКА. НОВІ ПРИНЦИПИ І ПРАВИЛА ДОСТАВКИ «ДО ДВЕРЕЙ» ВІД ФОКСТРОТ

З огляду на важливість і необхідність клієнтської доставки в умовах дотримання карантинних заходів, компанія розробила й затвердила новий регламент правил доставки товарів, замовлених в інтернет-магазині foxtrot.ua. Головний принцип – забезпечити максимально безпечну доставку й отримання: як для покупців, так і для кур’єрів.

Новий порядок роботи служби доставки передбачає суворе дотримання норм і правил, спрямованих на запобігання ризикам поширення інфекції COVID-19.

1. Щодня, перед початком робочого дня, ми проводимо скринінг температури співробітників кур’єрської служби. Тільки після цього вони допускаються до виконання службових обов’язків.

2. Усі екіпажі служби доставки забезпечені засобами індивідуального захисту: масками, рукавичками та санітайзерами. Після робочого дня автомобільний парк проходить повну санітарну обробку.

3. Кур’єр, під’їжджаючи до будинку, у телефонному режимі повідомить про правила передачі товару. Рекомендуємо заздалегідь підготувати необхідну суму для оплати (якщо товар не оплачений напередодні), щоб мінімізувати час контакту. Відзначимо, наші кур’єри проінструктовані про забезпечення мінімальної дистанції у 2 метри під час спілкування з покупцем.

4. Замовлений товар буде вже готовий до огляду з усіма необхідними документами (фіскальний чек, гарантія, товарна накладна та ін.). Також кур’єр зможе відповісти на додаткові питання і прийняти оплату (якщо товар не оплачений напередодні).

5. Для огляду товару та передачі грошей/підписаних документів рекомендуємо використовувати рукавички.

Крім цього, доставка техніки й електроніки для клієнтів Фокстрот на період карантину здійснюється безкоштовно *.

Важливо: щоб онлайн-шопінг і отримання техніки були максимально легкими, безпечними і швидкими під час оплати товару важливо віддавати перевагу послузі безконтактної оплати покупки відразу ж під час оформлення замовлення.

Фокстрот настійно рекомендує покупцям дотримуватися правил карантину: залишатися вдома й замовляти необхідні товари онлайн. Зі свого боку, компанія бере на себе всі зобов’язання по своєчасній і безпечній доставці товарів із майданчика foxtrot.ua.

ЯК ПРАЦЮЄ ДОСТАВКА ТОВАРІВ?

Фокстрот вживає всіх необхідних заходів, щоб ви отримували свої замовлення вчасно. А з 17 березня користувачам доступна безкоштовна доставка!

Фокстрот безкоштовно доставляє товари:

  • За умови замовлення від 3000 грн. – безкоштовна адресна доставка;
  • За умови замовлення від 500 грн. – безкоштовна доставка до найближчого відділення Нової Пошти.

Логістика і служба доставки працюють у штатному режимі: 120 кур’єрських екіпажів Фокстрот у 42 містах і партнерські служби доставки (Укрпошта, Нова Пошта) продовжать виконувати своєчасну доставку товару із сайту foxtrot.ua у 24 тис. населених пунктів України.

Мийте руки й будьте здорові!

Вам сподобалася стаття?

Залиште коментар
або



Коментарі
Залишити відгук
Поки що немає коментарів