10 лайфхаків як зробити трудовий день в офісі легшим

Показати зміст статті

  1. 1. Комфорт – найважливіше
  2. 2. Почніть день із завдань, які ви не любите
  3. 3. Розподіліть завдання та розставте пріоритети
  4. 4. Часті короткі перерви
  5. 5. «Помічники-антистрес»
  6. 6. Регулярна зарядка
  7. 7. Виділіть час для обіду, щоби повністю абстрагуватися
  8. 8. Правило «5 хвилин»
  9. 9. Відпочиньте від роботи – тільки розслаблення і спокій
  10. 10. Завжди проводьте час із користю

Це дуже популярна тема. Часто здається, що робочий тиждень триває вічність, швидше хочеться дочекатися вихідних і трохи розслабитися. Якщо в цьому процесі ми нічого не можемо змінити, то час робочого дня можна постаратися провести комфортно, приємно і продуктивно. Пропонуємо разом розглянути кілька правил, які допоможуть поліпшити час, проведений в офісі.

1. Комфорт – найважливіше

Проведення часу протягом усього дня має бути комфортним. І якщо обсяг завдань ми не завжди можемо контролювати, то на простір власного робочого місця ми можемо вплинути. Йдеться про офісне крісло, у якому ми проводимо більшу частину часу. Воно має бути обов’язково комфортним – для правильної постави. За умови тривалого перебування в кріслі навантаження вашого тіла повинно рівномірно розподілятися, виключаючи акцент на спині. Тому так важливо вибирати комфортне офісне крісло.

Якщо ж у вас немає такої можливості – є вихід: придбайте спеціальну «вставку-упор» для спини. Цей аксесуар дуже компактний і легкий, його можна придбати в різних інтернет-магазинах. Зі спеціальним упором ваша спина не буде «відчувати» навантаження і ваш день буде досить комфортним.

2. Почніть день із завдань, які ви не любите

У всіх бувають пункти в роботі, які не дуже приємні у виконанні. Чи довгі списки, які потрібно перевірити, чи гора паперів для підпису. У будь-якому випадку, на ці завдання необхідно витратити певну кількість часу. Поставте для себе мету: прийшовши зранку на роботу, почати робочий процес саме з таких пунктів. Вранці ваша голова буде ще «свіжою», і вам буде набагато легше вирішити всі накопичені, нехай навіть і неприємні, питання. Чим швидше ви займетеся цим, тим швидше звільните свій час.

content/uploads/2017/11/giphy-1-2.gif” alt=”” width=”500″ height=”230″ />

3. Розподіліть завдання та розставте пріоритети

Іноді потік робочих завдань не закінчується, натомість прибувають нові й нові доручення. Щоби не «загубитися» серед них, радимо вам відразу правильно розставити пріоритети. Для цього, переглянувши загальний обсяг завдань, візуально або краще фізично розділіть їх на три зони, позначені червоним, синім і, наприклад, помаранчевим кольором. Червона зона буде позначати найбільш пріоритетні справи, які потрібно зробити в першу чергу. Синя включатиме завдання, середні за ступенем важливості й терміновості. І, як ви здогадалися, у помаранчевій зоні будуть знаходитися найменш пріоритетні завдання, які необхідно зробити, але не «прямо зараз».

Такий спосіб поділу завдань за пріоритетними зонам допоможе вам зосередитися на найважливішому й не забути про другорядні пункти. Ви зможете зібрати і впорядкувати всі справи.

4. Часті короткі перерви

Під час робочого дня, навіть якщо у вас зовсім немає на це часу, обов’язково відволікайтеся ненадовго й робіть перерву, хоча б на 5 хвилин. У цей час постарайтеся відволіктися від турбот і проблем, закривши на час очі. Такий спосіб допоможе вам відновити сили й зосередитися на подальших завданнях.

5. «Помічники-антистрес»

Якщо у вас дуже нервова робота, і потік проблемних питань не припиняється, допоможуть антистресові міні-іграшки для офісу, а також різні зручні гаджети. Це може бути м’яка кулька для рук або невелика підставка для ніг у вигляді підвісного гамака. Виберіть оптимальний для себе варіант, і ваш день буде проходити простіше.

6. Регулярна зарядка

Ви знаєте, що на робочому місці можна розім’ятися. Саме так! Не встаючи з крісла робіть зарядку для очей і шиї. Зарядка для очей просто обов’язкова, якщо ви весь час працюєте за комп’ютером. Просто закрийте щільно очі й у такому положенні переводьте погляд за схемою: вгору-вниз-вправо-вліво. Повторіть зарядку кілька разів. Після цього ви відразу відчуєте, як напруга в очах пішла. Як варіант, можна ще закрити очі і злегка придавлюючи помасажувати пальцями повіки. Ви відчуєте невеликий тиск на очі, але це сприяє гарній розрядці для зору.

Щоби розім’яти шию, нахиляйте голову в різні боки, а також вгору і вниз. Це допоможе вам відчути себе набагато краще.

7. Виділіть час для обіду, щоби повністю абстрагуватися

Напевно в кожній компанії співробітникам відводиться певний час для перерви на обід. Це може бути «плаваюча» година або фіксований час, наприклад, з 13 до 14 години. У будь-якому випадку, цей час можна витратити з користю для себе. Приділивши прийому їжі приблизно 30 хвилин, радимо вам вийти на вулицю і трохи подихати повітрям. Це допоможе вам добре відпочити. У цей вільний час краще повністю абстрагуватися від робочих справ, дати мозку «перезавантажитися». Така розрядка сприяє більшій продуктивності на роботі.

8. Правило «5 хвилин»

Це правило допоможе вам розібрати всі накопичені справи. Якщо ваша пошта «завалена» вхідними листами й нові справи все продовжують надходити, виділіть 5 хвилин вашого часу, щоб вирішити частину не термінових завдань. Якщо ви будете регулярно впроваджувати в робочий процес «правило 5 хвилин», ви й не помітите, як у результаті зможете розібратися абсолютно з усіма накопиченими завданнями.

9. Відпочиньте від роботи – тільки розслаблення і спокій

У процесі всього робочого дня виділіть один раз буквально 10 хвилин, щоби заспокоїтися й розслабитися. У цьому допоможе спокійна музика в навушниках і спеціальні програми. Існує низка мобільних програм, які дають можливість помедитувати. Не дивуйтеся – саме медитація (нехай навіть короткочасна) внесе ясність у ваші думки, принесе спокій і впевненість у собі. Користувачі ОС Android і IOS можуть легко завантажити собі такі додатки на смартфон. Ось деякі з них: Brain.fm, Headspace, Calm, Defonic.

10. Завжди проводьте час із користю

Використовуйте перерви в робочому дні не тільки для пасивного відпочинку. Якщо у вас утворилося «вікно» в роботі або ви завершили всі завдання, а час залишився – вчіться чомусь новому. Ви можете витрачати буквально 20-30 хвилин на день на вивчення нових мов, читання корисної літератури. Вам здасться, що це занадто мало, але не поспішайте робити висновки. 30 хвилин на день – це 150 хвилин на тиждень, 10 годин на місяць і 120 годин на рік! Регулярні заняття дадуть вам змогу отримати нові знання, більш високі посади і все те, чого ви захочете.

Сподіваємося, що цей список із десяти лайфхаків зробить ваші трудові будні легшими і приємнішими. Експериментуйте і знаходьте нові способи провести день в офісі з посмішкою. 😉

Вам сподобалася стаття?

Залиште коментар
або



Коментарі
Залишити відгук
Поки що немає коментарів