Показати зміст статті
Прогрес стрімко рухається вперед – кожен день з’являються нові технології й розробки, які спрощують наше життя. Безліч стартапів реалізують свої задуми, перетворюючи їх у дійсність. Згодом ці розробки стають відомими і впізнаваними брендами.
Але іноді зустрічаються проекти, які впевнено починали своє «існування» і з якихось причин не були визнані споживачами й не стали популярними. Сьогодні ми хочемо розповісти про цікаві технології, які так і не «отримали право на життя».
VINE
У 2012 році команда креативних розробників представила сервіс під назвою Vine. Це – додаток, розроблений для мобільних, який дозволяв створювати короткометражні відеоролики (до 6 секунд). Сервіс обіцяв бути перспективним, і в жовтні цього ж року велика соціальна мережа Twitter придбала його. Реліз новинки офіційно відбувся у квітні 2013 року. Сервіс моментально став дуже популярний: у лічений час Vine набрав уже близько 200 мільйонів користувачів. Але це був швидкий «зліт» і таке ж швидке «падіння»: уже у 2014 році аудиторія споживачів сервісу перестала рости. Аналогічні програми-конкуренти Snapchat і Instagram «затьмарили» новинку, та інтерес до Vine просто зник. У 2016 році керівництво Twitter офіційно визнала сервіс невдалим проектом і закрила його.
BLIPPY
Ще один сервіс, який так і не став затребуваним – Blippy. Суть проекту полягала в тому, щоб користувачі могли ділитися своїми покупками з іншими за карткою. Для початку потрібно було зареєструватися в сервісі, внести дані своєї кредитної картки, після чого інформація автоматично «прив’язувалася» до аккаунту у Twitter. Як тільки користувач здійснює будь-яку покупку або витрачає на щось гроші, повідомлення про це миттєво з’являється на сторінці Twitter. Ось у принципі і все.
Проект Blippy був запущений у 2009 році, на нього зібрали 12.8 мільйонів доларів США, понад 100 тисячі мільйонів користувачів встигли створити акаунт. Але, тим не менш, сервіс був закритий. Усе тому, що в користувачів Blippy виникли проблеми з кредитними карктами, їхні дані «просочилися» у Мережу, і компанії довелося припинити свою діяльність. У 2013 році керівництво Blippy продала проект іншим підприємцям, згодом про сервіс нічого не було чутно.
GOOGLE FIBER
Велика корпорація свого часу вирішила представити нову розробку – кабельний широкосмуговий інтернет. Початок був багатообіцяючим: у 2012 році вже була прокладена інфраструктура мережі, а також офіційно озвучені тарифні плани для користувачів.
Після того, як проект реалізували в декількох містах США – Канзас-Сіті, Міссурі й декількох інших, – його розвиток припинився. З яких причин це сталося – напевно невідомо. Пізніше керівництво компанії заявило, що Google Fiber більше не буде розширюватися. Як пояснили представники корпорації, проект не закритий повністю, але буде працювати в тих містах, де був успішно запущений. Після цього про Google Fiber більше не було ніяких новин.
AEREO
Цікава ідея, яка могла викликати справжню революцію у світі телебачення – проект Aereo. Стартапер Чет Каноджіа (Chet Kanojia) розробив першу у світі технологію, за допомогою якої користувачі могли дивитися всі телеканали й ефірні передачі безкоштовно на своїх мобільних гаджетах через інтернет. Технологія Aereo передбачала наявність невеликих антен, які вловлювали сигнал, записували їх на жорсткий диск комп’ютера або ж у пам’ять телефону.
Сервіс Aereo запустили у 2013 році і він моментально викликав масу незадоволених відгуків та претензій із боку телебачення, після чого Верховний суд Сполучених Штатів постановив: сервіс порушує авторські права. До того ж, вибір каналів на Aereo був вельми обмежений. Усі ці події негативно вплинули на проект і в підсумку компанія оголосила себе банкрутом у 2014 році.
PEBBLE
Не змогли свого часу міцно утримати позицію на ринку і смарт-годинники від компанії Pebble. У 2013 році на відомій краудфандинговій платформі Kickstarter почався збір коштів на виробництво першої моделі годинника Pebble. Кампанія пройшла успішно – було зібрано понад 10 мільйонів доларів. Але цей результат дав привід іншим виробникам вступити в конкурентну боротьбу. Відомі бренди, такі як Samsung і Apple, випустили свій варіант смарт-годинника, і вони виявилися більш популярними та успішними. Рейтинг та популярність годинника Pebble різко впала. У кінці року компанію купила корпорація Fitbit.
Авторизуйтесь через соціальні мережі